Her har du bikecheck på signaturramma til Björn Levin. Med ein aluminiumssykkel som er kun 500 gram tyngre enn det Monty hevder sin M5 er, har du eit optimalisert konkurranseverktøy her.
Sykkelen har full fargekoordinering og kun det beste og mest eksklusive som er å oppdrive av komponenter.
Dette er andre bikecheck med Björn, sist checka med Rockman Slate XL.
Ramme: Rockman Björn 2 prototype (1090 gram)
Gaffel: Rockman Spade 2 prototype
Headset: Chris King NoThreadSet
Stem: Rockman 20″
Styre: Rockman Carbon
Holker: Evertop
Frambrems: Hope Mono Trial carbon/ti med Rockman disc
Bakbrems: Hope Tech Trial med Rockman disc
Felger: Rockman Single Wall
Nav: Rockman framme, Chris King Special bak
Bakdekk: Try-All Lite
Framdekk: Try-All Lite
Slanger: Maxxis Ultralight framme, Welterwheight bak
Kranklager: Reset Titanium
Krankarmer: Rockman
Rockring: Trialtech Halfring
Pedaler: Rockman med Titanaksling
Kjede: Shimano Xtr
Kort om sykkelen:
Heja blå och gul!
Viktigaste komponent:
Gode bremser! Både framme og bak!
Favorittdel:
Drilla titanskruer til Chris King navet bak.
Kva blir oftast ødelagt:
Åtte månader gammal no, og ingenting ødelagt.
Vekt vs. styrke?
Begge?
Gjort nokre eigne modifikasjoner på ting?
Drilla sideveggene på felgene, slipt ned boltene til kranarmene, titan- og aluskruer på alt.
Nokre deler du vil bytte ut?
No expenses spared, så nei!
Vekt?
6,99kgs
Comments RSS Feed