Utenriks

Monty fornyer logoen

28 mar , 2015  

Merkevaren Monty er i endring. Etter å ha totalrenovert hele trialsykkellinjen, er det nå tid for ny logo. Dette er et tydelig bevis på at Monty mener alvor. Med både Vaclav Kolar og Ion Areitio på teamet, er Monty klar for å finne veien tilbake til toppen.

Det nye ‘M’-symbolet er inspirert av tre hovedelementer: Historien (original logo), Dynamikk (fjell) og Kraft (konkurranse). Kombinasjonen av disse elementene har klart å skape et helt spesielt symbol, men uten å bryte med tradisjonen Monty har.

monty-logo_historie

Så blir det spennende å se hva Monty klarer å få til fremover. Per nå har de kun 20″-sykler tilgjengelig, og det er usikkert når en 24″ eller 26″ kommer på markedet.

Den norske importører av Monty er Motorsyklisten AS.


Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *